A másik ok, hogy a Minitrix alap mozdony oldalsó szellőző zsaluja három részre van osztva, míg a MÁV Hajdú mindhárom mozdonyán kétrészes. Sokat agyaltam hogyan lehetne ezt elkészíteni, és hosszas próbálkozást követően alakult ki az alábbi 4 részes panel. Nem egy strapabíró darab nyitott állapotban, de csukottan semmi gond nincs vele. A lényege, hogy a lamellákat szétosztottam két részre és minden másodikat külön lemezre tettem, így azokat kihajtva és összecsúsztatva a megfelelő helyre kerülnek. De hogy ott is maradjanak a forrasztás végéig, tájoló furatok kerültek a sarkokra, amit a forrasztáshoz használt deszkába rakott csapokra illesztve tartják meg a pontos pozíciót.
Mind három mozdony különböző festéssel rendelkezik, ami a tető és az alváz színének variálásában és a kettes és hármas díszlécének kapaszkodóra cserélésében merül ki. Meg még pár apróság, de azokat tessék a képeken megkeresni. :-)
Félkész állapotban így festettek:
Majd pedig a végeredmény:
Az egyhangúság tompítása miatt úgy döntöttem, hogy az egyik gépet abban az állapotában készítem el, ami már nem mondható újnak, ezért kopott és koszos lett, valamint az "új" tulajdonos logója a Közgép került rá.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése